torstai 30. elokuuta 2012

Nimilappu... tuotemerkki... woven label

Voi ihanuutta kun kuriiri toi minulle pienen paketin.

Katsokaa nyt näitä söpöjä sivusaumaan ommeltavia "Hilduli" merkkejä!

Tilattu Etsystä Kikikreations myyjältä. Hilduli lappusia on 350kpl.
Hinta ei minusta ollut paha ja sain tosi hyvää ja nopeaa palvelua. Lopputulokseenkin olen tyytyväinen. Otin sähköpostilla yhteyttä 11.8 ja saman päivän aikana sain useita suunnitelmia lapuiksi. Useampi meili vaidettiin siinä ja tilaus saatiin maksuun asti hoidettua samana päivänä. Jo 14.8 tuli kuva kudotusta testi lappusesta hyväksyttäväksi ja siitä sitten lappuset lähtivätkin tuotantoon muutamassa päivässä.

Eilen 29.8.2012 merkit kiikutettiin kotiin. Maksoin vähän lisähintaa kuriirikuljetuksesta, koska olen kärsimätön. Tavalliset postarit sisältyivät hintaan.

Hairahduin tilaamaan samaan pakettiin kudottuja kokolappuja, jotka hieman tuossa kuvan sivussa pilkottavat. Niitä tuli sitten "riittävästi" lasteni seuraavissa vaateko'oissa.  Neljää eri kokoa ja jokaista 250kpl. Hinta ei ollut paha ja nyt ne ei ainakaan ole heti loppu, kuten aiemmin. Kudottuja ei monesta paikasta edes saa Suomessa tilattua ja mulla ei ne painetut vaan pysy hyvänä.

Kokolappu näyttää tietysti tosi "ammattimaiselta", mutta suuri syy näiden käyttämiseen on se, että lapsi tietäisi miten päin vaate tulee päälle. Jotain sinne kaulukseen tai housun vyötärölle ompelisin, joten miksipä ei sitten oikeaa kokolappua.

Ompelen siis lähinnä omille lapsilleni, joten onhan tämä lappusten määrä vähän huvittavaa... hmmm...

Mutta nyt mun tekis mieli purkaa aiemmin ommeltujen sivusaumoihin pieniä "oman merkin mentäviä reikiä".



4 kommenttia:

Christa kirjoitti...

Kivoja lappuja! Olen monesti miettinyt itsekin lappujen tilaamista, kun kuitenkin olen aina jonkinlaisen lapun vaatteisiin laittanut sivusaumaan. Nyt olen alkanut kiinnittää myös pesu tai kokomerkkejä, juuri samasta syystä kuin sinäkin eli jotta vaatteet menevät oikein päin päälle. Yllättävän usein tuolla pian 6-vuotiaallakin oli paita nurinperin, saati sitten 4-vuotiaalla.

piksu kirjoitti...

Ei miten ihania lappuja! Mullekkin pitäisi postin sellaisia tällä viikolla :)

ps. Sulle on tunnustus mun blogissa!

Anonyymi kirjoitti...

Hienoja merkkejä!

Miten ompelet pääntiet, kun on niin siistin ja kaupasta ostetun näköisiä? Onko se tavallisesta resorista tehty vai mistä?

t: Johanna

eitsu kirjoitti...

Kokolappuja siis riittää ;) kivan näköinen tuo Hilduli lappunen ;)