torstai 14. heinäkuuta 2011

Michas Stoffecke kimppatilaus ?

Minua houkuttaisi tilata vähän kankaita Saksasta Michas Stoffecke kaupasta. Postikulut vaan ovat aika kovat eli 25 euroa. Kimppatilauksia on näköjään tehty useita Pullaposken maailma blogin kautta. Itse en ole osallistunut (ovat aina menneet jotenkin ohi), mutta muutoin olen saksastakin tilannut sitä sun tätä.

Haluaisikohan joku lähteä mukaan tilaukseeni? Eli minä asun etelä Espoossa ja nouto on meiltä kotoa mahdollinen. Voin tuodakkin pienellä varoituksella pk seudulle tai Turkuun. Näin siis säästyisi kotimaan postarit mahdolliselta kimppaan tulijalta. Saksan postarit voitaisi jakaa vaikka tilauksen arvon mukaan tai sopia sinulle joku kohtuullinen kiinteä postari?

Jos kiinnostuit niin laita viestiä  redwine @ iki. fi (poista välit) tai laita kommentti tähän.

5 kommenttia:

Kiika kirjoitti...

Heippa! Voisin ehkä olla kiinnostunut. Onko joku jo ilmoittautunut? Olen usein miettinyt tilata tuolta mutta ensinnäkin se on niin kallis yksin tilata ja sit en oikein ymmärrä saksaa...

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Kiva jos tulisit mukaan. Ei ole vielä muita ilmoittautunut. Eipä toisaalta ole blogini mikään maailman menestys, joten ei varmaan moni ole tätä lukenut.

Minäkin olen monesti meinannut tilata, mutta on tuohon hintaan jäänyt. En puhu saksaa mutta riittävän hyvin ymmärrän luettua, joten sikäli uskaltaisin kyllä tilata.

Laita vaikka sähköpostia jos haluat osallistua. Mieluusti tietysti muitakin saa mukaan tulla.

Kiika kirjoitti...

Voinko laittaa blogiini linkin tälle sivulle jos joku mun lukijoista (niitä on peräti yhdeksän :-) ) haluaisi osallistua?

Anonyymi kirjoitti...

Hieno idea! Kiitos.

Unikuu kirjoitti...

moikka. mäkin voisin olla kiinnostunut. tilataan nopsaan niin en jää nuolemaan näppejä joidenkin kankaiden suhteen..
ja kun en tiedä millon jana laittaa taas kimppatilauksen tulemaan..